Setkání s Jo Croissant

26.08.2017 16:38

Pán Bůh mi splnil sen.

Setkala jsem se s Jo, která mi byla duchovní maminkou skrze Kňažstvo ženy v mém bolestném období dozrávání v ženu, manželku a matku.

Její útlou knížku ve slovenštině, Kňažstvo ženy, jsem četla vedle Bible dny, týdny měsíce a roky. 

Díky ní jsem napsala taneční modlitbu Jsem žena, která se Boží milostí rozšířila po celé republice, takže dnes ji tančí doma i na duchovních obnovách ženy v Čechách na Moravě a dokonce prý i na Slovensku. Kéž slouží...mně zachránila život...

A nyní v Kroměříži nás ji společně tančio 130 žen a Jo s námi.

Jo je krásná. Poděkovala jsem jí z hloubi srdce. Ona mi řekla : Ma fille ! - Moje dcera! Pořád vidím její úsměv a oči. Objaly jsme se. Řekly jsme si pár slov, ještě k tomu kostrbatou angličtinou, protože francozštinu neovládám vůbec. Ale přesto na to setkání  nikdy nezapomenu. 

Je přesně taková, jakou jsem si ji vždycky představovala, když jsem četla Kňažstvo: Laskavá, něžná, skromná a neuvěřitelně přítomná. 

 

...Někdy jsem tak strašně unavená fyzicky, psychicky i duchovně, že bych se ráda schoulila v náručí někoho, kdo jde přede mnou. Kdo by mi řekl: " Ano, to co žiješ, má smysl. Je to správný směr. Stojí to za tu námahu." S Jo jsem to na chvilinku zakusila...

 

Jana

(Foto Jo Croissant)

(Výsledek obrázku pro jo croissant

 

 

—————

Zpět


Kontakt

Biblické a izraelské tance

Římskokatolická farnost Plzeň - Severní předměstí, Komenského 17, 323 13 Plzeň





Zpřátelené weby

Komunita Blahoslavenství v Dolanech u Olomouce

Komunita Noe 

FARNOST SV. FRANTIŠKA A KLÁRY Plzeň

Křesťanské společenství Plzeň

Verše