Seminář ,, Celá jsi krásná, přítelkyně moje, poskvrny na tobě není."

23.05.2015 20:00
Ohlédnutí :
 
Biblické tance Lahashem 
 
...vlastně jsem tam neměla být, ale shodou několika okolností a blízkých lidí jsem tam 
 
byla. A díky Bohu za to. Byl to nádherný a naplňující den s úžasnými ženami. Téma dne bylo: 
 
„Celá jsi krásná, přítelkyně moje, poskvrny na tobě není“.Ta krása z každé z nás vyzařovala. 
 
Množství pocitů, prožitků, pohlazení po duši a porozumění mezi námi bylo vrchovatě. 
 
Celý den se nesl v překrásném duchu biblických tanců, které mě nadchly a oslovily 
 
svoji krásou ladných ženských pohybů vyjadřující vztah k Bohu a vnímání sebe samé. To vše 
 
bylo ještě doplněno poutavým a hlubokým povídáním, rozjímáním a výborným kuchařským 
 
uměním „týmu Lahashem“. Naprosto osvobozujícím a krásným prožitkem byl tanec s 
 
prapory, který jsme si každá užila po svém, venku za nádherného počasí. Hlubokým a 
 
niterným prožitkem byla závěrečná reflexe, při které bylo cítit, jak naplňující, krásný, 
 
obohacující a hlavně NÁŠ den to byl pro každou z nás.
 
 Napsat ani popsat se to všechno moc nedá, to se musí prožít a všem ženám bych to ze 
 
srdce přála. Opravdu to za to stojí! Chtěla bych tímto moc poděkovat všem ženám tohoto dne, 
 
se kterými jsem se tam potkala a poznala je a hlavně „Lahashem ženám“, které nám tento den 
 
tak úžasně připravily. Jsem za to moc vděčná, bylo to nepopsatelně krásné pohlazení po 
 
ženské duši... 
 
                                                                                                              Mája Kapustová

—————

Zpět


Kontakt

Biblické a izraelské tance

Římskokatolická farnost Plzeň - Severní předměstí, Komenského 17, 323 13 Plzeň





Zpřátelené weby

Komunita Blahoslavenství v Dolanech u Olomouce

Komunita Noe 

FARNOST SV. FRANTIŠKA A KLÁRY Plzeň

Křesťanské společenství Plzeň

Verše